Idag är jag tacksam för att...

... jag äntligen bor tillsammans med Melina igen. Framförallt för att hon är så duktig på att laga mat och inspirerar mig till att prova nya rätter, men också för att vi kan bolla tankar och idéer med varandra. 

... vi tillslut har blivit av med lössen som troligtvis följde med från mitt gamla studenthus. 

... den billigare mataffären Aldi äntligen har öppnat igen efter ombyggnad. 

... solen kikade fram efter en veckas regn och gav oss chansen att torka alla kläder som höll på att bli förstörda på grund av den höga luftfuktigheten. 

...jag har bunkrat med glass och Doritos inför helgen, som mestadels kommer bestå av regn och filmtittande.

...det är så enkelt att ringa hem över nätet. Kan prata med mamma och pappa så ofta som jag behöver och det känns väldigt tryggt när man befinner sig så långt hemifrån. 

Reflektioner | |
Upp