27 Mars 2017

Måndag, 29 grader och sol. 
Jag har legat i sängen hela dagen, med halsont och feber.
Så jävla typiskt att jag ska bli sjuk de enda soliga dagarna. 
Idag och imorgon, sen kommer regnet tillbaka. Underbart. 

Är tacksam för att Melina orkade gå och handla åt mig idag.
Panadol, citron, ingefära, tandkräm och morötter. 
Ber för att jag ska må bättre imorgon, så jag kan bada och njuta av Byrons bästa sida.

Har ändå haft en relativt produktiv dag.
Skrev klart mitt engelska CV och ansökte om 15 olika jobb i Melbourne. Svarade även minst lika många jobbannonser i Stockholm. Låter ödet avgöra var jag ska hamna, behöver jobba i maj oavsett var. 

I övrigt har jag sträcktittat på Game of Thrones, tvättat och tappat en burk pesto på köksgolvet.
Att dammsuga upp glassplittret gjorde mig helt utmattad.

Livet i allmänhet | |
Upp