Varor från svenska livsmedelsaffärer som jag saknar mest


Karl Fazer-choklad
Min absoluta favorit när det kommer till choklad. Cadbury i all ära, men chokladkakorna här går inte att jämföra med Fazer.
 
 
Paulúns Granola - Kakao och Hallon
Frukost har alltid varit heligt för mig och vaniljyoghurt med äppelbitar och denna granola utgör en helt fantastisk smaksensation. 
 
 
 
Yogitea - Green Chai & Roobios Chai
Att kunna dricka te överhuvudtaget är något jag verkligen saknar. Jag vill inte klaga på värmen här, sommar i januari är helt underbart. Men klimatet gör det omöjligt att avnjuta en varm kopp te.
 
ICA's egna Guacamole kryddmix (hittade ingen bild på just den förpackningen men ni förstår nog)
Som jag tidigare nämnt älskar jag tacos och tycker att den bästa guacamole-mixen kommer från ICA. 
 
Ingen av bilderna ovan är tagna av mig. 
 
Australien | |
Upp