5 Februari 2017

Det är söndag kväll, jag redigerar foton från Fraser Island och lyssnar på All Time Low.
Min hud svider, då jag under dagens cykeltur till Wategos Beach lyckades bränna armar, ben, ansikte och fötter. 
 
Den senaste veckan har varit så intensiv att jag inte alls hunnit prioritera bloggen. Även om jag vill skriva om allt jag upplever och ladda upp mängder av foton har jag ingen lust att sitta inne framför datorn hela tiden.
Skolarbete, matlagning, städning, fester och livet här går före. 
 
Vi närmar oss stegvis vårt examensprov, som går av stapeln den 11 mars och antalet hemläxor har ökat märkbart. Tester i Use of English, Listening, Speaking och Redaing pågår hela tiden och vi skriver essays, reports och reviews. 
 
Skolpartyn, födelsedagsfester, BBQ's och strandhäng tar upp mycket tid, men jag klagar inte. Sedan förra helgens skolresa till Fraser Island har grupperingarna suddats ut en aning och jag har lärt känna många nya människor. 
 
Mitt främsta mål för den kommande veckan är att delta i minst 2 yogapass, gärna fler. 
Ska försöka varva skolarbetet med att redigera foton och fylla bloggen med nytt liv, samt undvika att bränna mig mer i solen. 
 
Jag hoppas att det fortfarande finns människor där ute som vill läsa det jag har skriva.
Nu ska jag äta chokladglass och titta på Skam (ja, jag har också fastnat). Godnatt världen. 
 
Livet i allmänhet | |
Upp